'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

ΑΓΙΕ ΒΑΣΙΛΗ, ΜΕ ΑΚΟΥΣ ...;




Santa Claus  ή  Περ Νοέλ ή   Σίντερ – Κλάας  ή Βάιναχτσμαν ή και Babbo Natale




Άγιε μου Βασίλη … Είμαι ένας απόμαχος του κύματος, αρκετά μεγάλος σε ηλικία για να περιμένω την ελπιδοφόρα έλευση σου. Γιαυτό, άκουσε με με περίσσια προσοχή ...!

Να σου πω Άγιε μου,το κρίμα μου; Δεν πίστευα ποτέ στην Ξενόφερτη ύπαρξη σου (Santa Claus  ή  Περ Νοέλ ή   Σίντερ – Κλάας  ή Βάιναχτσμαν ή και Babbo Natale ή όπως αλλιώς σε ονομάζουν οι άσπονδοι φίλοι μας της Ευρώπης). Δεν είχεις ούτε έχεις καμιά σχέση από τον από Καισάρεια ερχόμενο δικό μας λαμπρό φωστήρα της μάθησης και φιλεύσπλαχνο ευεργέτη των φτωχών !   
Βολόδερνα στους ωκεανούς και δεν σε είδα ποτέ να έρχεσαι. Δεν σε είδα και δεν άκουσα ποτέ πως πήγες εκεί που πρέπει. Ειδικά δε εκεί, σε αυτούς που σε είχαν και σε έχουν ανάγκη … !!! 

Αλλού σε έφερναν τα βήματα σου. Πιθανά επειδή, τα πλουσιόσπιτα είχαν πάντα πολύ ζεστασιά. Άπλετο φωτισμό. Οσμές που παραλύουν κάθε αντίσταση και προκλητικά γεμάτο τραπέζι. Όπως είσαι υπέρβαρος, φυσιολογικό είναι να προτιμάς να πήγαινες εκεί, στη ζεστή θαλπωρή και την σαγήνη παρά στους πεινασμένους.
Λογικό το βρίσκω…!!!

Τέλος πάντων, δεν είναι αυτά της ώρας. Άγιε μου, σε έχω ή καλύτερα σε έχουμε  ανάγκη  όλοι μας  εδώ πέρα. Ένας ολόκληρος λαός βασανισμένων ανθρώπων!


Δεν ζητάμε παιχνίδια ή τίποτα άλλο που να έχει έστω και το ελάχιστο έξοδο. Ικέτης , πέφτω στα γόνατα μου και σε παρακαλώ κάτι το απλό μα δύσκολο για να γίνει πραγματικότητα 
Άγιος είσαι. Αν θέλεις ... Μπορείς …!    

Άγιε μου Βασίλη, άκουσε την παράκληση μου με προσοχή.  Είναι δυνατό να χαρίσεις λίγη απλή λογική και φιλότιμο στους πολιτικούς ταγούς μας  ; Την έχουν και την έχουμε ανάγκη, επειγόντως.

Αν δεν μπορείς ή αυτοί δεν δεχτούν το πολύτιμο δώρο σου,τότε μην κάνεις το κόπο να έρθεις. Άλλωστε μια ζωή στα πέλαγα, δεν σε περίμενα και ούτε ήρθες ποτέ. Μα και να έρθεις να μας βρεις, δεν θα είναι για καλό. Κάτι θα θέλεις να αρπάξεις από την πενιχρή μας σύνταξη, τάχατες για αλληλεγγύη Η σκέψη και η αγάπη όλων σας μας στοίχισε πολύ. Μας εξαθλιώσατε, χωρίς ντροπή και λογική.

Φυσικά και σε έχουν ανάγκη τα μικρά παιδιά που πιστεύουν στα παραμύθια και βλέπουν όνειρα. Άντε σε αυτά! Μέσω της φροντίδας των γονιών τους. Θα στερηθούν και το ψωμί για να κρατήσουν ζωντανή την ψεύτικη σου παρουσία.

Έπαψα να ονειρεύομαι προ καιρού Επίσης δεν πιστεύω κανέναν από όλους αυτούς.  Δεν περιμένω τίποτα !Το μόνο που παρακαλώ ο απόμαχος και θαλασσοδαρμένος ναυτικός είναι να μην χάσω και αυτά τα λίγα που μου αφήσατε, εσείς που δεν στερήσατε ούτε ένα Ευρώ από τον πλούσιο μισθό σας.

Πάντως εγώ σε ευχαριστώ, γιατί κάτι σου ζήτησα. Βλέπεις, έχω ακόμα λίγο φιλότιμο και τσίπα. Τσίπα που δεν την έχουν όλοι αυτοί που μας έφεραν σε αυτή εδώ την κατάντια. Τραγωδία και αντί να σκεφθούν τον ρόλο τους, μας κοροϊδεύουν και τρώγονται σαν τα κοκόρια.Το γνωρίζουμε πια καλά το έργο ή το παιχνίδι τους. Τρώγονται για τα δικά τους συμφέροντα, ρίχνοντας στάχτη στα μάτια τα δικά μας ! 

Δεν περιμένω τους Κροίσους των θαλασσών να συμπονέσουν τα άνεργα πληρώματα τους. Δεν περιμένω τίποτα και από αυτούς. Δική τους η πίτα. Δικό τους και το μαχαίρι ...!

Τους πολιτικούς άνδρες όμως εμείς τους εκλέγουμε πιστεύοντας πως... θα σκεφθούν την ύπαρξη μας...
Τρομάρα μας. Άγιε μου, συνέτισε τους γιατί Χανόμαστε εμείς και πιθανά η Πατρίδα μας να κινδυνεύει ... !







Αγναντεύοντας την έλευση του Santa Claus 


Μιχάλης Γ. Καριάμης
Πλοίαρχος  Ε.Ν.




6 σχόλια:

  1. Τα παράπονα (κείμενο ) γραμμένα το 2014....Σήμερα ,2021, τίποτα δεν έχει κάνει ο Αγ. Βασίλης.. Τα ίδια και χειρότερα καπετάνιε μου...Κουφάθηκε σαν τους πολιτικούς μας κι'αυτός...😆Καλό μας ξημέρωμα !

    Καίτη Ραουζαίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. ΚΑΠΕΤΆΝ ΜΙΧΆΛΗ ΥΠΈΡΟΧΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΆΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΚΆΡΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΗ

    Mairi Sotiraki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο και μπράβο σου για την ανάρτηση.
    Δεν περίμενα ποτέ από κανένα.
    Μόνο τη δούλεψή μου.
    Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα με Υγεία και Χαρά.
    Καλή Χρονιά με αγάπη.

    Μπάμπης Ζωντός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΈΧΕΙΣ ΑΠΌΛΥΤΟ ΔΊΚΙΟ CAPTAIN ΜΙΧΆΛΗ ...Η ΕΠΙΛΟΓΉ ΕΊΝΑΙ ΔΙΚΉ ΜΑΣ.. ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΌΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΣΤΗ ΖΩΉ ΜΑΣ!! ΕΊΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΌΝ ΥΠΕΎΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΠΡΆΞΕΏΝ
    ΜΑΣ!!🙂ΌΜΟΡΦΗ ΤΕΤΆΡΤΗ!!!

    Λίτσα Χατζαντωνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. μα τα παραμύθια κρύβουν και κάποια αλήθεια, ας μην τα ακούσαμε τα φτωχαδάκια παιδάκια

    Pantelis Kolxaros

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά και πάντα δυνατός

    Vasilios Skordalos

    ΑπάντησηΔιαγραφή