'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΤΙΔΩΡΟ ΛΟΓΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΒΑΡΛΑ











Σεβασμιότατε ΧΙΟΥ ΨΑΡΡΩΝ & ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ 
ΠΑΤΕΡ ΜΑΡΚΟ,

Σεβαστό Ιερατείο, κ. Υπουργέ,

Κύριε Ακαδημαϊκέ,

Αγαπητοί  Συμπατριώτες και Φίλοι,
Καταρχάς θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον Σεβασμιότατο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΧΙΟΥ ΨΑΡΡΩΝ & ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ Π. Μάρκο για τα καλά του λόγια, αλλά και για την μεγάλη τιμή που μου επιφύλαξε αποδίδοντας μου το "ΟΦΙΚΙΟ του ΑΓΙΟΥ ΙΣΙΔΩΡΟΥ" της ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΧΙΟΥ.
Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τον αδελφικό φίλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ Δ. ΦΑΦΑΛΙΟ παρά τις υπερβολές του για την προθυμία του να μιλήσει για μένα,  επίσης να ευχαριστήσω το «Πνευματικό Κέντρο του Ι.Ν Αγίου Δημητρίου Νέου Φαλήρου» που μας φιλοξενεί σήμερα καθώς και όλους εσάς που με τιμάτε με την παρουσία σας.
Πρέπει να σας εξομολογηθώ δημόσια ότι δεν έκανα τίποτα παραπάνω από ότι μπορούσα και από αυτό που η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΜΟΥ ΠΙΣΤΗ και ο Απόστολος Ιάκωβος συνιστά σε όλους μας : "Η ΠΙΣΤΗ ΑΝΕΥ ΕΡΓΩΝ ΝΕΚΡΑ ΕΣΤΙ", δηλαδή να βοηθήσω με τις μικρές και ταπεινές μου δυνάμεις κάποια παιδιά, πατριωτάκια από τα Καμπόχωρα πρωτίστως και ακόμη από όλη την ΧΙΟ να διευκολυνθούν να σπουδάσουν, στις ιδιαιτέρως δύσκολες περιόδους (εποχές) που περνάει η χώρα μας, σε τομείς που, τόσο ο Αδερφός μου μακαριστός Αρχιμανδρίτης ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΒΑΡΛΑΣ σπούδασε (ΘΕΟΛΟΓΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ), όσο και η ταπεινότητα μου στα Οικονομικά & στην Διοίκηση και Οργάνωση των Επιχειρήσεων & Οργανισμών.
Βεβαίως η Μυροβόλος μας, σεμνύνεται για αρκετούς και Μεγάλους Ευεργέτες, Ευεργεσίες & Κληροδοτήματα για τα οποία εμείς οι Χιώτες είμαστε υπερήφανοι γιατί πολλές ΧΙΑΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΛΑΜΠΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΧΙΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΥΕΡΓΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ είναι :
Ο ΣΥΓΓΡΟΣ, Ο ΔΡΟΜΟΚΑΙΤΗΣ, Ο ΜΙΧΑΛΟΣ, Ο ΠΡΩΙΟΣ, Ο ΜΙΧΑΛΗΝΟΣ, Ο ΛΙΒΑΝΟΣ, Ο ΒΑΡΒΑΚΗΣ,Η ΕΛΕΝΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, Ο ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ, Ο ΡΑΛΛΗΣ, Ο ΣΚΥΛΙΤΣΗΣ, Ο ΧΩΡΕΜΗΣ, Ο ΡΑΛΛΗΣ, Ο ΜΑΡΚΟΣ ΛΥΡΑΣ, Η ΜΑΡΙΑ ΛΑΙΜΟΥ, ΟΙ ΑΝΤΩΝΙΟΣ & ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΠΑΤΕΡΑΣ, Ο ΧΑΤΖΗΠΑΤΕΡΑΣ, ΟΙ ΦΑΦΑΛΙΟΙ, ΟΙ ΓΕΜΕΛΟΙ, Ο ΜΙΧΑΛΗΣ &  Α. ΞΥΛΑ, Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ  ΛΩ, ΟΙ ΧΑΝΔΡΗΔΕΣ και πολλοί άλλοι ακόμα.
Το δικό μου κληροδότημα είναι ένα πάρα πολύ μικρό σταγονίδιο, περίσσευμα αγάπης προς τον συνάνθρωπο και ιδιαίτερα προς την χειμαζόμενη σπουδάζουσα ΧΙΑΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ.
Αποτελεί άλλωστε ιδιαίτερη μου ευχαρίστηση όπως είναι γνωστό σε ορισμένους από εσάς ( ΚΟΡΑΗΣ, ΦΙΛΟΙ ΧΙΩΤΙΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ, ΙΔΡΥΜΑ ΠΑΤΕΡΑ  κ.λπ.) το ενδιαφέρον μου για την βοήθεια των νέων, τόσο για τις σπουδές τους, όσο και για την εξεύρεση κατάλληλης εργασίας. Το ενδιαφέρον αυτό προς τους νέους υπήρχε και υπάρχει αναφορικά με  την καθοδήγηση τους, τόσο στο επίπεδο του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, αλλά και στην εξεύρεση κατάλληλης εργασίας.
Η πραγματοποίηση αυτού του εγχειρήματος το οποίο προσφέρει ιδιαίτερη ψυχική ικανοποίηση σε εμένα, έγινε χάρις στην εκτίμηση, στην αγάπη προς το πρόσωπο του βαθυστόχαστου γνώστη, πολύ δραστήριου και ακούραστου, αλλά και πολύ ικανού διαχειριστή της επισκοπής του, του Σεβασμιότατου και  Ποιμενάρχη της ΕΠΑΡΧΙΑΣ μας Πατρός ΜΑΡΚΟΥ.
Τη ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ μου ενέπνευσε η  οικογένεια μου, και ιδιαιτέρως η μητέρα μου . Το γεγονός αυτό ήταν που με οδήγησε να αφιερώσω το κληροδότημα αυτό στους μακαρίτες πλέον γονείς μου ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ και ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ  ΒΑΡΛΑ, αλλά και στον μακαριστό αδερφό μου, αρχιμανδρίτη ΜΑΚΑΡΙΟ ΒΑΡΛΑ, που έμεναν στο διαμέρισμα αυτό.
Βέβαια στην διαμόρφωση της Χριστιανικής πίστης συνέβαλαν και  οι μετέπειτα εξαίρετοι και αείμνηστοι Καθηγητές μου στο Γυμνάσιο Αρρένων της Χίου, οι οποίοι με κατέστησαν πιστό χριστιανό ο οποίος θέλησε να εφαρμόσει την θεόπνευστη εντολή του Αποστόλου Ιακώβου ότι :
 " Η ΠΙΣΤΗ ΑΝΕΥ ΕΡΓΩΝ ΝΕΚΡΑ ΕΣΤΙ".
Κυρίες και Κύριοι,
H Χάρις του Χριστού και η βοήθεια του Θεού με αξίωσαν να σπουδάσω εργαζόμενος, στην Ελλάδα και στην Δυτική Γερμανία με υποτροφία, να διδάξω σε Α.Ε.Ι. , να καθοδηγήσω και να βοηθήσω πολλούς νέους όσο μπορούσα, χάρις και στις ειδικές σπουδές μου του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και να κάνω πραγματικότητα το :
«ΜΑΚΑΡΙΟΝ ΤΟ ΔΙΔΟΝΑΙ ‘Η ΛΑΜΒΑΝΕΙΝ»
Δεν έκανα λοιπόν τίποτε παραπάνω από το χριστιανικό μου καθήκον και με τις ταπεινές μου δυνάμεις να αισθανθώ και εγώ την χαρά της ιδιαίτερης προσφοράς και βοηθείας στην χειμάζουσα και  επιθυμούσα να σπουδάσει  ΧΙΑΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ και να κάνω πραγματικότητα το:
«ΙΛΑΡΟΝ ΔΟΤΙ ΑΓΑΠΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ»


Σας ευχαριστώ όλους που με τιμήσατε με την παρουσία σας.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου