'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ .......... !









Φίλες και Φίλοι μου – Αδέρφια μου και Συνάνθρωποι μου , Μαζί με την ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ, το ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ , σας εύχομαι από την ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ , ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ – Ας αγωνιστούμε και ας Πιστέψουμε για μια ζωή ποιο ανθρώπινη...Ποιο ήρεμη ,,,Με λιγότερες Πιέσεις και Άγχος .... Ζητάω Πολλά από τη Ζωή  ή Κυνηγώ την ουτοπία....;  Αν δεν πιστεύετε σε όλα αυτά και με θεωρείτε Μωρό  - Ανόητο ή Ονειροπαρμένο ....Συγχωρέστε με ...... ΤΑΠΕΙΝΑ ΖΗΤΩ ΤΗΝ  ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΩ ΑΓΑΠΗ – ΣΕΒΑΣΜΟ – ΙΣΟΤΗΤΑ – ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗ – ΕΙΡΗΝΗ - ΠΡΟΝΟΙΑ – ΚΑΛΗ ΜΑΘΗΣΗ – ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ και προ πάντων 
ΑΣ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ «ΑΝΘΡΩΠΟ» ......!!!!     
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΣΤΩ ΚΑ ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΜΟΝΟΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ


ΚΑΡΙΑΜΟΜΙΧΑΛΟΣ 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου